ثبت مهم‌ترین بخش زندگی با عکاسی و فیلم‌برداری امکان‌پذیر است. این روزها یادگیری ژست‌های جدید برای پست‌های اینستاگرامی یکی از واجبات می‌باشد. همچنین ثبت عکس‌های جذاب در لحظات خاص زندگی مورد توجه همه‌ی ما است. چیزی که بر زیبایی عکس‌ها می‌افزاید فیگور مناسبی است‌ که عکاس به شما می‌گوید. برای داشتن بهترین ژست دخترانه علاوه بر موقعیت باید به پس زمینه عکس نیز توجه داشته باشیم. از این رو ما در الی استدیو، یکی از بهترین آتلیه‌های عروس و داماد در اصفهان، این مقاله را به معرفی جدیدترین ژست‌های دخترانه، اختصاص داده‌ایم.

 

جدیدترین ژست های دخترانه

با دیدن این تصویرها متوجه وجوه تمایز استدیو الهام اشرفیان و خدمات ممتاز آن خواهید شد. اگر مراسم عروسی شما نزدیک است یا اینکه به دنبال داشتن تصویر و فیلم‌های دخترانه، چشمگیر و متفاوت هستید و فکر می‌کنید فیگور گرفتن کار بسیار سخت و دشواری می‌باشد حتما مقالات ما را دنبال کنید. ما در این مقاله سعی داریم که جدیدترین ژست های دخترانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید عکس‌های خاطرانگیز و جذابی داشته باشید. پس با ما همراه باشید و مقاله را تا پایان بخوانید.

 

ژست با گل

 

ژست با گل

برای عکاسی حرفه‌ای، جذاب و هنری نیاز به ایده جذاب هم داریم. خیلی از شما برای گرفتن عکس‌، با گل فیگور گرفته‌اید. اما غالبا این فیگورها قدیمی هستند و برای همه تکراری شده‌است و جذابیت خودش را از دست داده‌است. در یکی از جدیدترین ژست‌های دخترانه فرد مورد نظر روی تاب پر از گل نشسته و با یک دست، دسته گل را گرفته و با دست دیگر تاب را گرفته‌است. در همین حالت به بالا و گل‌ها نگاه می‌کند. این ژست ایده خیلی خوبی برای عکاسی با گل می‌باشد. با تکرار و تمرین می‌توان بهترین عکس‌ها را با گل گرفت.

 

جدیدترین ژست دخترانه

 

ژست در پاییز

جزئیات در تصویر، زیبایی آن را چند برابر کرده‌است. این‌ عکس در پاییز گرفته شده غالبا عکس‌های پاییزی در طبیعت و بین برگ‌ها گرفته می‌شود اما در این تصویر وجود یک کدو در گوشه زیبایی و جذابیت آن را چند برابر می‌کند. برگ‌های سبز و نارنجی در پس زمینه سبب گرمای تصویر می‌شود. ژست در این فضا بسیار اهمیت دارد. در این تصویر فرد در چهارچوب نشسته‌است و حالت خاصی به پاهایش داده‌است. همچنین قرار‌گیری دست و حالت صورت سبب شده‌است جذابیت تصویر بیشتر شود.

 

 

مدل آرایشی

مهم‌ترین چیزی که باید در این نوع‌ عکس به آن توجه کرد داشتن زاویه خوب می‌باشد. یکی دیگر از نکته‌هایی که به آن باید توجه کرد نوردهی می‌باشد. این که منبع نور را در کجا قرار بدهید بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر زاویه نوردهی بد باشد باعث می‌شود صورتتان رنگ پریده نشان داده شود. در این ژست فرد صورتش را مایل و رو به بالا گرفته و دستش را کنار صورتش گذاشته. طوری که ناخن هایش کاملا مشخص است. وجود گل‌ها در پس زمینه عکس تاثیر بسزایی داشته و سبب شده عکس برای مخاطب جذاب باشد. اگر بیشتر توجه کنید متوجه این می‌شود که عکس‌ها به گونه‌ایی گرفته شده است که آرایش به طور کامل مشخص شود در مدل‌های آرایشی به این نکته دقت کنید.

 

 

ایستادن در طبیعت

پاییز یکی از جذاب‌ترین زمان‌ها برای عکاسی است. طیف رنگی مختلف در برگ‌ها سبب شده‌است زیبایی عکس‌های پاییزی بیشتر شود. ژست های پاییزی زیادی هستند که در فضای مجازی می‌بینیم اما بسیاری از آن ها تکراری هستند. برای داشتن تصویر جذاب در پاییز پاهایتان را مثل تصویر بالا حالت ضرب در قرار بدهید. یک دست رو به بالا مطابق تصویر بالا و دست دیگر زیر دست می‌گذارد. حالت صورت نیز در این تصویر تاثیر به سزایی دارد. اگر به گوشه تصویر توجه کنید سه عدد کدو می‌بینید که دقیقا در پس زمینه فرد قرار دارد که بسیار زیبا است.

 

 

محیط قدیمی

این‌ عکس در کوچه‌هایی با خانه‌های قدیمی گرفته شده‌است. مدل لباس و رنگ آن تاثیر بسزایی در این تصویر جذاب دارد. فرد در این ژست جذاب دستش را پشت خود قرار داده است و به خورشید نگاه می‌کند البته در پس زمینه خانه‌ها به طور کامل مشخص شده‌اند و همین زیبایی عکس را چند برابر کرده. نور شدید می‌تواند سایه‌های بسیار تیره برای سوژه ایجاد کند. همچنین منبع نور و زاویه آن بسیار پر اهمیت است.

 

 

عکس یلدا

این ژست یک عکس مناسبتی می‌باشد در این عکس وجود رنگ قرمز و سبز و همچنین وجود انار، نشان می‌دهد عکس مربوط به مناسبت یلدا می‌باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت وجود المان‌ها تاثیر زیادی در معنا و مفهوم تصاویر مناسبتی دارند. فرد در اینجا در گوشه کادر ایستاده است و انار در دو دست خود گرفته است. در طرف دیگر می‌توانیم تزییناتی در ظرف ببینیم. همچنین وجود شمع قرمز و شیشه‌های رنگی در گوشه، به عکس‌ گرما می‌بخشد.

 

 

استایل هنری

در چوبی و قدیمی و دیوارهای کاهگلی قدیمی، ترکیب جذابی برای داشتن یک تصویر هنری است. فرد در اینجا بر روی سکوهای کنار در ایستاده است و به یک سمت نگاه می‌کند. اگر بیشتر به تصاویر دقت کنید متوجه بازی با سایه‌ها می‌شوید. خیلی از ما سعی می‌کنیم که کاملا در سایه یا کاملا در نور باشیم. اما در این ژست‌ها با سایه و نور شدید عکس‌های جذابی گرفته شده است. این ژست ایده جذابی برای عکاسی در روستاها و یا مکان‌هایی با خانه‌های قدیمی است.

 

 

دشت

در این عکس فرد در دشت ایستاده است و دسته گلی را به دست گرفته است. اگر به این عکس توجه کنید متوجه می‌شوید که رنگ گل‌های دسته گل تقریبا هم رنگ پیرهن و کلاه فرد است. وجود اکسسوری و کلاه هم در این ژست باعث زیبایی و جذابیت عکس شده است. زاویه‌ای که فرد می‌بیند و همچنین لبخندی که دارد همگی تصویر زیبایی را خلق می‌کند. در عکس‌هایی که در دشت گرفته می‌شود معمولا دسته گل‌ها بی‌نظمی خاصی دارند. همین مدل سبب می‌شود عکس‌ در دشت زبیا‌تر شود.

 

جنگل شمال

 

جنگل شمال

این عکس در صبح و در جنگل مه آلود گرفته شده‌است. فرد در این ژست پای خود را به صورت ضربدری قرار داده و کمی به عقب متمایل می‌باشد و به بالا نگاه می‌کند. شاخه‌های درخت‌هایی که در پس زمینه قرار دارد و جلوه زیبایی به تصویر می‌دهد.

 

 

ژست با دسته گل

وجود گل در این ژست، سبب زیبایی و شادابی عکس می‌شود. در این تصویر لباس فرد سفید است و دسته گل صورتی در دستانش گرفته است که با رنگ ناخن‌هایش یکسان می‌باشد. در بالا نیز گل‌های صورتی از همان مدل دسته گل وجود دارد. در مجموع می‌توان گفت سادگی و شادابی در این عکس حس خوبی را به مخاطب القا می‌کند.

 

ژست پاییزی

 

عکس پاییزی

پاییز فصلی است که رنگ‌های مختلف و گرم بسیار زیاد است و همین ویژگی سبب می‌شود تصویر جذاب باشد. در این سوژه، فرد به دیوار تکیه داده و به پایین نگاه می‌کند همچنین یکی از پاهای خود را به دیوار تکیه داده‌است و دست خود روی آن گذاشته‌است. برگ‌های نارنجی که بر روی زمین وجود دارد جذابیت عکس را دو چندان می‌کند. بخش عمده کادر را درختان و بوته ها با رنگ های سبز-نارنجی-زرد پوشانده‌است. همین ترکیب رنگ، جدا از ژست زیبای سوژه، سبب جذب مخاطب می‌شود.

 

جدیدترین ژست های دخترانه با الی استدیو

در این مقاله سعی کردیم به شما جدیدترین ژست دخترانه که عکس‌هایتان را زیبا‌تر و به یاد ماندنی تر می‌کند، ارائه دهیم. پیشنهاد می‌کنم مقاله  ژست‌چیست؟ و مقاله ژست عکاسی دونفره ویژه عروس و داماد را بخوانید. این دو مقاله کمک بسیار زیادی در عکس گرفتن می‌کند. فراموش نکنید آتلیه الی استدیو تمام تلاش خود را می‌کند تا بروز‌ترین عکس‌ها و ژست‌ها را به شما ارائه دهد. پس تمرین و ممارست کنید تا بتوانید بهترین عکس‌های دخترانه را ثبت کنید. با ما همراه باشید تا نکات و ایده‌های بیشتری را به شما ارائه دهیم.

 

 

الی استدیو، آتلیه تخصصی خدمات عکاسی و فیلمبرداری wedding، ضبط فرمالیته و مراسماتی از این قبیل، با مدیریت خانم الهام اشرفیان، در شادی و سرور شما کنارتان خواهد بود.

اینستاگرام الی استدیو را دنبال کنید.

اینستاگرام الی استودیو