طبیعتا عکس هایی که در شب خواستگاری می گیریم از به یادماندنی ترین خاطرات ما می شود. اول این واقعیت را باید بپذیریم که هیچ چیزی زیباتر از خود واقعی شما نیست، سعی کنید راحت باشید و به این فکر نکنید که در مقابل عکاسی در خواستگاری قرار گرفته اید. از چند روز قبل ژست های مختلف را برای خود تمرین کنید تا در آن شب بهترین ژست عکاسی خواستگاری را بگیرید. قطعا آن شب، شب شما است و تنها شما هستید که در هرحالتی می درخشید.

 خواستگاری

شما چه سنتی باشید چه به روز باشید باید از مرحله خواستگاری رد بشوید. از گذشته مرسوم بود که خانواده داماد برای خواستگاری به خانه دختر می رفتند. با وجود اینکه روش های خواستگاری از گذشته تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است، اما حتی زوج های جوانی که از قبل همدیگر را می شناسند، همچنان به احترام به خواستگاری عروس می روند. هر دختری دوست دارد که شریک زندگیش از او به بهترین شکل یا به صورت خیلی رمانتیک خواستگاری کند و با ژست‌های زیبای عکاسی خواستگاری این لحظات ثبت شوند. این شب برای او از خاطره انگیز ترین شب های عمرش محسوب می شود پس آقا داماد سنگ تموم بذار.

ژست عکس با گل خواستگاری

هیچ چیز به زیبایی و مناسب بودن گل برای هدیه خواستگاری وجود ندارد. اولین عکسی که با آن می توانید در ژست های مختلف  عکس بگیرید گل خواستگاری است. در اینجا به چند ایده برای عکاسی فانتزی از شب خواستگاری می پردازیم.

  • دسته گل در دست راست عروس قرار بگیرد و آقا داماد دست چپ خود را روی دسته گل بگذارد و بعد عروس خانم دست چپ خود را روی دست آقا داماد بگذارد این یکی از جذاب ترین عکس ها است.
  • عروس و داماد با نشستن در کنار هم بطوری که گل رو به روی آن ها در یک میز جلوی آن ها قرار دارد فردی که عکس می گیرد عروس و داماد را در زاویه اصلی و اطراف را در حالت فوکوس قرار دهد.
  • در یک مدل می توانید گل را مقابل دوربین قرار دهید. بطوری که عروس داماد در پشت آن قرار دارند و در زاویه فوکوس هستند.
  • عروس می تواند دسته گل را در دو دست خود به سمت جلو بگیرد. عکاس گل را واضح و صورت عروس را فوکوس بگیرد.
  • یکی از روش های عکاسی در خواستگاری متداول این شب این است که عروس و داماد درکنار هم قرار بگیرند و دسته گل در کنار آن ها باشد.

ژست عکاسی خواستگاری با سینی چایی

  • در این ایده میتوان از عروس هنگامی که استکان ها در سینی قرار دارند و می خواهد چایی را به درون استکان بریزد عکس بگیرید و اطراف در فوکوس باشد.
  • در این ژست هنگامی که عروس درحال تعارف سینی چای به آقا داماد است می توانید عروس و داماد را در لنز دوربین واضح و اطرافیان در فوکوس باشند.

چرا شب خواستگاری گل بگیریم؟

از آنجایی که خواستگاری اولین قدم برای شروع زندگی مشترک است، باید با گل و شیرینی شروع کرد. گل یکی از زیباترین نعمت های الهی هست، که تاثیر به سزایی بر روح و روان افراد داره. بنابراین توصیه می شود از یک دسته گل برای حس خوب دادن به مراسم عقد استفاده کنید. دسته گل نمادی از عشق و توجه داماد به عروس است. به همین دلیل زیبایی دسته گل عروسی عامل مهمی است و بهتر است قیمت را ملاک قرار ندهید. با این دسته گل و ژست عکاسی خواستگاری که به عنوان ایده به شما معرفی شد می‌توانید این شب را در لیست خاطراتتان ثبت کنید.

 

نقش لباس در عکس شب خواستگاری

با توجه به اینکه شب خواستگاری یکی از مهم ترین شب های هر دختری است و در دل شور و هیجان زیادی نهفته است، قطعا لباس این شب بسیار مهم است. شما می خواهید زیبایی خود را در نگاه اول نشان دهید. بنابراین بستگی به نوع لباس شما دارد. لباس نشانه شخصیت شماست. هنگامی که می خواهید لباس مناسب برای شب خواستگاری انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که اگر از قبل شریک زندگی خود را می شناسید، می توانید رنگ لباس مورد نظر خود را به او بگویید. به اصطلاح ست شوید و زمانی که می خواهید اولین عکس خود را بگیرید، ترکیب جالبی خواهد بود. اما اگر ازدواج شما سنتی است یا پدر و مادرتان تا به حال شما را ندیده اند، کمی حساس تر باشید و سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که ملایم باشد.

کلام پایانی در باب ژست های عکاسی در خواستگاری

شکی نیست که لحظات خواستگاری و مراسم آن از خاطره انگیزترین لحظات هر فردی است. بهتر است این لحظات ناب را با ایده های جذاب برای عکس بله برون به بهترین شکل ثبت کنید تا بتوانید در آینده از دیدن این لحظات در قالب عکس نهایت لذت را ببرید.

معرفی ایده های جذاب برای عکاسی در خواستگاری

معرفی ایده های جذاب برای عکاسی در خواستگاری