پیدا کردن مدل ژست های دو نفره برای گرفتن عکس رمانتیک امروزه یکی از دغدغه های شیرین زوج های جوان هست. این موضوع که مدل پوشش لباس و مکانی که در آن تصویر ثبت شده بر روی ژست های عکاسی تاثیر به سزایی دارند را نمی توان نادیده گرفت.

معرفی 7 ژست برای گرفتن عکس های رمانتیک

در این مطلب لیستی از زیبا ترین ژست های رمانتیک که برای شما و همسرتان می تواند تجربه های زیبا و به یاد ماندنی به همراه داشته باشد را معرفی می کنیم.

عکس رمانتیک پیاده روی

1_ عکس رمانتیک پیاده روی

پیاده روی دو نفره از همان مدل تصاویر کلاسیک عاشقانه ای محسوب می شود که هنوز هم طرفداران به خصوص خود را دارد . در این مورد باید توجه داشت که هر چه مدل عکاسی طبیعی تر جلوه کند و بیشتر به نظر بیاید که این عکس رمانتیک بدون هماهنگی در آن لحظه گرفته شده، جذابیت بیشتری دارد. بنابراین بهتر است که از زوج مورد نظرتان بخواهید قدم بزنند و طوری وانمود کنید که قصد ثبت تصویر را ندارید. می توانید در حین صحبت های آن ها در پیاده رو، صحنه مناسب را به دست آورید. در واقع باید لحظه مناسب را شکار کنید.

مکان هایی که برای پیاده روی پیشنهاد می شوند

  • پیاده رو های پر از عابر و شلوغ در روز های آفتاب
  • کوچه هایی در محله های قدیمی با دیوار های کاه گلی با لباس های ساده و تا حدودی محلی
  • پیاده رو های نیمه شلوغ در غروب آفتاب
  • عکس های دو نفره در خیابان های نیمه خلوت بارانی در زاویه ای نزدیک به چراغ های پیاده رو ( طوری که قطره های باران نمای خود را به زیبایی نشان دهند و جلوه بیشتری به عکس رمانتیک شما بدهد. )
  • در پیاده رو های معمولی ( نه خیلی شلوغ و نه زیاد خلوت )
  • در هوای ابری ( ترجیحا تم رنگ های لباس زوج ها کمی تیره باشد متناسب با هوای ابری و تیره )

2_ عکس رمانتیک در آغوش گرفتن

این مدل عکس دو حالت می تواند برای زوج ها داشته باشد .

عکس رمانتیک در آغوش گرفتن

حالت اول

ژستی که خانم یا آقا همسر خود را از پشت در آغوش می گیرد. معمولا در این مدل عکس دوربین با فاصله ی کم از زوج قرار دارد و چهره زوج از عناصر اصلی عکس هستند.

حالت دوم

زوج یکدیگر را از رو به رو در آغوش می گیرند. در این حالت دوربین معمولا باید با فاصله بیشتری نسبت به حالت قبل باشد. در این مدل چهره ی زوج زیاد در دیدرس دوربین قرار نمی گیرد. بلکه چیزی که بیشتر مورد اهمیت قرار می گیرد پوشش و محلی است که تصویر در آن ثبت شده است.

پیشنهاد ما به شما

ما به شما ژستی را پیشنهاد می کنیم که خانم یا آقا همسر خود را از پشت در آغوش گرفته است. به این منظور مکان هایی مانند اتاق خواب شیک با ویویی ترجیحا سفید رو به روی آینه ی قدی مناسب ات. همچنین کنار ساحل در هنگام غروب آفتاب که واقعا عکس رمانتیک زیبایی می سازد را نیز به شما پیشنهاد می کنیم. این دو مورد از ژست های رمانتیک بسیار زیبا و عالی برای در آغوش گرفتن همسر می باشند.

در ژست هایی که زوج همدیگر را از رو به رو در آغوش گرفته اند، جذابیت بسیار زیادی وجود دارد. به خصوص آن که این ژست توام با هیجان نمایش داده شده باشد. مانند زمانی که مردی، بانوی خود را در آغوش گرفته است. سپس در حال چرخاندن او در آغوشش می باشد. یا ژستی که در یک روز بارانی مردی همسر خود را در آغوش کشیده و او را از روی زمین بلند کرده است. این ژست ها برای آن هایی که سن پایینی دارند خیلی جذاب جلوه می کند. همچنین این گونه تصاویر برای زوج های سالمند و مسن، شیرینی خاصی را القا می کند.

عکس رمانتیک تکیه دادن به شانه

3_عکس رمانتیک تکیه دادن به شانه

این گونه عکس های رمانتیک مهم ترین حسی را که القا می کنند، حس آرامش داخل تصویر می باشد. در این حالت خانم یا آقا نشسته به شانه ی همسر خود تکیه می دهد. برای افزایش جذابیت و القای حس علاقه بیشتر، از زوج مورد نظرتان بخواهید در حالتی که سرشان به روی شانه ی همسرشان است با یک دست نیز او را در آغوش بگیرند. در این صورت تصویر رمانتیک شما بسیار جذاب تر می شود.

پیشنهاد ما به شما

1_ زوجی با لباس های زمستانی با تم رنگ کرم قهوه ای هر دو روی یک کاناپه رو به روی یک شومینه نشسته اند. اگر این تصویر در یک روز برفی باشد که عالی می شود. اگر زاویه دوربین بتواند نمایی از پنجره و بیرون را نشان دهد، جذابیت این عکس رمانتیک را چندین برابر می کند.

2_ زوج جوان در یک حیاط زیبا هر دو بر روی یک تاب نشسته اند و سرشان را به یکدیگر تکیه داده اند. اگر می خواهید این تصویر از رو به رو باشد از آن ها بخواهید که هر دو دستشان را دور گردن یکدیگر بیندازند. کمی به جلو، به سمت دوربین، خم شوند و لبخندی به سمت آن بزنند. این ژست بسیار جذاب و عالی می شود.

3_ در یک شب بر روی پشت بام یا تراس، که نمای تصویر خیابان های شلوغ شهر را هم به نمایش در بیاورد. این عکس از پشت سر زوج گرفته می شود. در این تصویر نیز از آن ها بخواهید که یکی از آن ها سرش را بر روی شانه دیگری بگذارد. در همان حالت با یک دست هر دو یک دیگر را از ناحیه ی کمر در آغوش بگیرند.

4_ در شب و رو به روی ساحل دختر و پسر بر روی کنده های درخت نشسته اند. رو به روی آن ها آتشی فروزان روشن است. عکاس عزیز پیشنهاد می کنیم تصویر را زمانی بگیرید که موج دریا در حال جلو آمدن می باشد. چرا که جذابیت این عکس رمانتیک را بسیار بیشتر می کند.

ایده ی ویژه

شرایط عکس مثل حالت قبل می باشد. با این تفاوت که باید کمی دختر و پسر از هم فاصله بگیرند. پسر در حال نواختن گیتار باشد. حال دختر زمانی که دو دستش را بر چانه زده و شیفته ی موسیقی در حال نواختن شده، عکاس وارد عمل می شود.

4_ عکس رمانتیک دوچرخه سواری

این ژست هم در شب و هم در روز جذابیت خاص خود را دارد. این تصویر در مکان های دوچرخه سواری عمومی زیبایی بیشتری خواهد داشت. چون این مکان ها شلوغ هستند ممکن است جلوه ی نمایشی زوج اصلی در این تصویر کم رنگ شود. به علاوه این که ما در حال ثبت تصویر از یک زوج هستیم. به همین خاطر از آن ها بخواهید در این تصویر ست بپوشند. اگر از لباس سفید استفاده کنند که دیگر عالی می شود. چون هم زیبایی به خصوص خود را دارد و هم اینکه جلوه ی فوق العاده ای به تصویر می بخشد.

5_تکیه دادن از پشت به یک دیگر

دختر و پسر در این ژست در حالت ایستاده یا نشسته از پشت به یکدیگر تکیه می دهند. برای زیباتر شدن جلوه ی تصویر می توانید از زوج بخواهید که هر دو دست هایشان را از کنار در هم قفل کنند. این کار جلوه ی عاشقانه ی عکس رمانتیک شما را چند برابر می کند.

عکس رمانتیک رقصیدن

6_ عکس رمانتیک در حال رقصیدن

یکی از زیباترین و معروف ترین ژست های عاشقانه ای که دو نفر در کنار یکدیگر می توانند داشته باشند، در حال رقصیدن است. این حالت عکس می تواند در یک اتاق و در حضور فقط یک زوج باشد. یا می تواند در یک میهمانی شلوغ باشد. دختر در این رقص می تواند یک لباس بلند و دنباله دار پوشیده باشد و پسر هم یک کت و شلوار رسمی. یا این که هر دو می توانند یک لباس ساده و اسپرت پوشیده باشند. در واقع این مورد به سلیقه ی زوج وابسته است. همچنین در حالت های مختلف بسته به سلیقه، جلوه ی خاص خود را نیز دارد.

7_رمان خواندن عاشقانه

در این تصویر پسر نشسته است و در حال کتاب خواندن است. دختر نیز سرش را بر سینه ی او تکیه داده است. این ژست می تواند برای هر زوجی زیبا باشد. چه زوج های جوان و چه زوج های مسن.
امیدوارم از مطالعه ی این مطلب لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. در صورتی که به آتلیه ی عکاسی فرمالیته در اصفهان برای ثبت تصاویر عاشقانه نیاز دارید، الی استدیو می تواند به شما کمک کند.