مکان رمانتیک برای عکس های عاشقانه در ایران چیست؟چه مکانی برای عکس های عاشقانه مناسب هستند؟

عکس گرفتن برای زوج های عاشق همیشه بهترین و لذت بخش ترین کار دنیا است. اما بیشتر اوقات با مشکل ویو و مکان برای عکس گرفتن رو به رو هستند.

بیشتر زوج ها دنبال مکان های مصنوعی هستند. در حالی که نمی دانند سر تا سر ایران از شمال تا جنوب سرشار از مکان رمانتیک برای عکس های عاشقانه است.

که می توانند در آنجا عکس های عاشقانه بگیرند. برای همین ما امروز تصمیم به نوشتن این مقاله کردیم تا با هم مکان هایی که مناسب عکاسی عاشقانه هستند را با هم بررسی کنیم.

پس نا آخر این مقاله با ما همراه باشید. از شمال تا جنوب از شرق تا غرب تمام مکان های گردشگری ایران مکان هایی هستند.

که می توان در آن بهترین عکس های عاشقانه را گرفت.

بهترین مکان های عکاسی در تهران

عکس عاسقانه در ایران

تهران پایتخت ایران و بزرگ ترین شهر ایران است. در تهران باغ ها و پارک ها و مکان هایی دارد که بسیار معروف هستند و بهترین مکان برای عکس عاشقانه در ایران هستند. برای همین ما در این مقاله بهترین های آن ها را برای شما گرد هم آورده ایم تا شما را با این مکان ها کاملا آشنا کنیم.

پل طبیعت

پل طبیعت بهترین مکان برای عکس عاشقانه در ایران در شب و روز است. این پل در بزرگراه مدرس واقع شده است و سال هاست که به دلیل زیبایی به یکی از مکان پر طرفدار و پر بازدید برای گردشگران و حتی تهرانی ها تبدیل شده است.

این پل زیبا پارک طالقانی را به پارک آب و آتش متصل کرده است.

حتی توریست ها یعنی گردشگران خارجی هم پل طبیعت را در لیست مکان های تهران گردی خود قرار داده اند.

خیابان ولیعصر

یکی دیگر از مکان های عکس عاشقانه در ایران خیابان ولیعصر است. امکان ندارد ساکن تهران باشید و حداقل یک بار به خیابان ولیعصر نرفته باشید. خیابان ولیعصر یکی از زیبا ترین خیابان های تهران است. همچنین یکی از بهترین و زیبا ترین مکان ها برای عکس عاشقانه در ایران و استوری های دو نفره و عاشقانه است.

خیابان ولیعصر در همه فصول زیبا است و می توان در آن یک سوژه برای عکس های دوستانه و دو نفره عاشقانه پیدا کرد. خیابان ولیعصر در پاییز می شود گفت یکی از زیبا ترین و رویایی ترین خیابان های دنیا است. از جنوب میدان راه آهن تا شمال میدان تجریش خیابان ولیعصر ادامه پیدا می کند. یکی دیگر از مزیت ها و خوبی های خیابان ولیعصر داشتن انواع پاساژ ها کافه ها رستوران ها مراکز تفریحی  غیره است. که این مکان ها فرصت عکاسی را چندین برابر می کند و برای خرید و کافه گردی این خیابان بسیار بی نظیر است.

 پارک آب و آتش

سومین مکان زیبایی که برای عکس عاشقانه در ایران یک مکان دنج راحت و بسیار زیبا است پارک آب و آتش است .پارک آب و آتش در خیابان آفریقا واقع شده است. پارک آب و آتش مراکز تفریحی زیادی همچون سینما آمفی تئاتر و سیرک دارد و همه این موارد می تواند یک خاطره  به یاد ماندنی برای شما به جای بگذارد. پارک آب و آتش پلی به نام پل آب و آتش دارد که یکی از پربازدید ترین مکان های تهران بوده که گنبد معروف مینا روی این پل نصب شده است.

یکی از بهترین مکان های دیدنی این برج فانوس دریایی آن است.ین فانوس دریایی بوستان بنادر را از پارک آب و آتش جدا کرده است.

اجازه داخل شدن به این فانوس را ندارید ولی اگر اجازه این کار داده می شد بی شک به یکی از بهترین مکان های عکاسی در تهران تبدیل می شد.

 باغ فردوس

باغ فردوس یکی از آثار ملی ایران است و در هر چهار فصل می شود در آن می شود زیباترین عکس های عاشقانه در ایران را گرفت.

در این باغ شاهان قاجار زندگی می کردند و محلی بسیار عالی و زیبا برای گرفتن عکس های دوستانه و عالی است.

و حالا در این باغ موزه وسایل تاریخی و کافه و رستوران به سبک سنتی ساخته اند که بسیار هم طرفدار دارد و توریست های زیادی هرساله به این مکان می آیند.

و همچنین یک ویژگی و مکان بسیار پرطرفداری دارد که برای زوج های جوان و بقیه مردم بسیار عالی است.

در یکی از قسمت های این باغ لباس های  قاجاری و محلی کرایه می دهند و بعد پوشیدن عکس می گیرند.

که با توجه به موضوع این مقاله مکان بسیار عالی برای عکاسی زوج های جوان و حتی بقیه است که می تواند به یکی از بهترین خاطره های شما تبدیل شود.

باغ فردوس در واقع برای محمد شاه قاجار ساخته شد و چهار شاه دیگر هم بعد محمد شاه قاجار در این باغ زیبا سکونت داشتند.

 کاخ گلستان

کاخ گلستان برای ناصر الدین شاه شناخته شد و بعد او 2 شاه دیگر هم در آن کاخ یعنی کاخ گلستان سکونت داشته دارند.

این کاخ بهترین کاخ برای عکاسی های دو نفره است وتغییرات بسیار زیادی دیده است. هم چنین به عنوان یکی از آثار جهانی در ایران به ثبت رسیده است.

برای اطلاع بیشتر شما می خواهیم چند نمونه از باغ های تاریخی تهران که محلی مناسب برای گردش و همچنین عکاسی به شما بگوییم.

  •  باغ عمارت صبا
  • باغ عمارت طبیعت
  • باغ عمارت پدیده
  • باغ عمارت حکیمیه
  • کلبه چوبی فوکیشن
  • باغ عمارت شاهی
  • پارک ملت
  • باغ قیطریه
  • پارک جمشیدیه
  • باغ ایرانی
  • بوستان گفتگو
  • کاخ سعد آباد
  • کاخ نیاوران
  • روستای فیروز کوه
  • موزه زمان

این مکان ها تمام مکان های معروفی است که در تهران بسیار مناسب عکاسی های عاشقانه و دو نفره است.

حالا در ادامه مقاله می خواهیم مکان های عکاسی در شهر زیبا و تاریخی اصفهان را به شما بگوییم.

 مکان های عکاسی در اصفهان

اصفهان

مطمئنا شنیده اید که می گویند اصفهان یعنی نصف جهان و واقعا هم حرف درستی است.

اصفهان تاریخی ترین شهر ایران است.جای جای اصفهان همه و همه سرشار از بناهای تاریخی و مکان های تاریخی است.

بازار ها مسجد ها موزه ها و غیره همه این ها مکان های تفریحی و تاریخی هستند که می شود در آن بهترین عکس ها را گرفت. همچنین بهترین مکان برای مسافرت مخصوصا کسانی که به ناریخ علاقه دارند است.

برای همین ما در این قسمت از مقاله به شما چند نمونه از مکان هایی که می شود در آنحا عکس های دو نفره بسیار خوبی گرفت را با هم بررسی می کنیم.

 باغ گل های اصفهان

باغ گل های اصفهان یک مکان تفریحی بسیار بسیار زیبا است. این باغ در میدان بزرگمهر و و ابتدای خیابان سلمان فارسی واقع شده است.

وسعت باغ گل ها 67 هزار متر مربع است و در حاشیه زاینده رود ساخته شده است. در این باغ هرگل درخت و گیاهی که فکرش را بکنید کاشته شده است. همچنین در این باغ به غیر از گل ها و گیاهان چندین مکان تفریحی و آموزشی واقع شده است. تصورش را بکنید در مکان که سرشار از گل های رنگارنگ و زیبا است عکس هایتان چقدر زیبا می شود.

 نقش جهان

امکان ندارد که به اصفهان سفرکرده باشید ولی به میدان نقش جهان نرفته باشید. این میدان یکی از زیبا ترین مکان های گردشگری و تاریخی ایران شناخته شده است. هرساله توریست های زیادی از سر تا سر دنیا به اصفهان و این میدان می آیند.

در دوران شاه عباس صفوی این میدان دولت خانه صفوی بوده است که به مرور زمان تا کنون تغییرات بسیار زیادی در آن جت انجام شده است. در این میدان انواع بازار های تاریخی و دیدنی های مختلف است. هر گوشه از این میدان یک سوژه برای عکاسی های دو نفره است.

 بهترین مکان های عکاسی در مشهد

مشهد بعد تهران به یکی از بزرگ ترین شهر های ایران است.مشهد یک شهر تفریحی و زیارتی است. علاوه بر حرم امام رضا که جای بسیار زیبایی برای عکاسی است. مکان های تفریحی دیگری هم در مشهد وجود دارند که در این قسمت از مقاله بهترین آن ها را لیست کردیم.

 باغ وکیل آباد

اولین مکان عکس عاشقانه در مشهد باغ وکیل آباد است. باغ وکیل آباد در سال 1348 توسط خیر معروف حاج حسین ملک وقف شد. این باغ یکی از بهترین و پر امکانات ترین مکان های گردشگری مشهد است. به دلیل زیبایی منحصر به فرد این باغ جایی بسیار دنج و زیبا برای عکاسی در تمام فصول است. همچنین در باغ وکیل آباد باغ وحشی وجود دارد که به باغ وحش وکیل آباد معروف است.

 پارک ملت

پارک ملت دومین مکان پرطرفدار مشهد است.در پارک ملت بزرگ ترین چرخ و فلک ایران نصب شده است. این جاذبه گردشگری مشهد در سال 1334 و در زمان محمد رضا شاه قاجار ساخته شده است. پارک ملت در شرق مشهد فرار گرفته است و مساحت آن حدود 72 هزار هکتار است. این پارک یکی از یهترین مکان ها برای عکاسی های دو نفره است. همچنین این باغ بیش از 10 هزار درخت دارد که هرکدام آن ها بیش از ده هزار سال عمر دارند.

 جمع بندی

در مقاله بالا مکان های مناسب عکس عاشقانه در ایران را به گفتیم.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

با آتلیه الی استادیو در ارتباط باشید