بررسی شرایط مهاجرت عکاس چیست؟عکاس چگونه باید مهاجرت کند؟مدارک مورد نیاز برای شرایط مهاجرت عکاس چیست؟

بهترین کشور برای مهاجرت عکاسان کدام است؟و ده ها سوال دیگر که قصد داریم در این مقاله با شما درباره آن صحبت کنیم.

اگر درباره این موضوع سوال دارید و اطلاع کافی از آن ندارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

عکاسی یک هنر است یک هنر بسیار پر طرفدار که برای خیلی از شما مطمئنم بسیار جذاب است. مهاجرت عکاسان یک سری شرایطی دارد که ما در این مقاله می خواهیم تمام آن را با جزئیات به شما بگوییم.

 

 عکاسی هنر است یا استعداد ؟

عکاسی

جوابی دقیق نمی توان به این سوال داد. عکاسی هم هنر است و هم مهارت و استعداد نمی شود که یک عکاس استعداد داشته باشد اما هنر نه نمی شود که هنر داشته باشد اما استعداد نداشته باشد. برای همین برای هر کاری غیر از عکاسی باید هم استعداد داشته باشید هم هنر داشته باشید تا بتوانید موفق شوید. پس جواب این سوال را نمی توان این گونه داد که عکاسی فقط استعداد است یا فقط هنر است. باید در جواب این سوال گفت که عکاسی هم یک هنر است و هم یک استعداد است.

 بهترین کشور برای شرایط مهاجرت عکاس

در بالا به شما گفتیم که عکاسی هم یک هنر است و هم یک استعداد است. حالا در این قسمت از مقاله می خواهیم به شما بگوییم که بهترین کشور برای شرایط مهاجرت عکاس کدام کشور است و چرا این کشور بهترین کشور است و چه ویژگی ها و امکاناتی دارد. بهترین کشور برای مهاجرت عکاس ها کانادا است. زیرا این کشور به عکاسانی که مهاجرت کرده اند امکاناتی همچون امنیت هزینه زندگی هزینه بیکاری و خدمات درمانی می دهد. همچنین در آمد ابن شغل یعنی شغل عکاسی در کانادا زیاد و از هر نظر بهترین است. برای همین کشور کانادا برای مهاجرت عکاسی از هر نظر بهترین است.

 

 بازار کار شغلی عکاسی در کانادا

در بالا به شما گفتیم که بهترین کشور برای شرایط مهاجرت عکاس کانادا است. همچنین به شما گفتیم که در آمد عکاسی در کشور کانادا زیاد و از هر لحاظ بهترین است.حالا می خواهیم در این قسمت از مقاله به شما بگوییم که در آمد و بازار کار در این کشور یعنی در کشور کانادا چقدر است و چگونه است.

در کل کشور کانادا به غیر از عکاسی در شغل های دیگری مثل پزشکی مهندسی و غیره هم در این کشور در آمد و شرایط خوبی دارند. عکاسان می توانند در کانادا با رشته عکاسی در حوزه های مد وب سایت ها شرکت های تبلیغاتی روزنامه و غیره فعالیت کنند.باید در کانادا کیفیت کار هایتان خوب باشد و حرفه ای باشید تا بتوانید در آمد خوبی از عکاسی به دست بیاورید ود در این شغل موفق شوید. اما اگر در آمد تان خوب باشد به طور میانگین می توانید در کانادا ماهانه سی هزار دلار در بیاورید که این مبلغ بسیار خوبی برای گذراندن زندگی است.

 

 فرصت های استخدامی عکاس

استخدام عکاسی

فرصت های  شغلی یک عکاس هم در کانادا و هم در کشور های خارجی دیگر زیاد و پر در آمد است و یک عکاس حرفه ای نباید نگران این موضوع باشد. در کشور های عکاسی به صورت عمده و زیاد عکاسان به صورت آزاد کار می کنند. ولی عده ای کمی از عکاسان هم با مجله ها روزنامه ها و شرکت ها کار می کنند. حقوق یک عکاس آزاد کار با یک عکاسی که برای شرکت و یا مجله ای کار می کند تفاوتی ندارد. حقوق و در آمد تنها به کیفیت کار و خلاقیت عکاس بستگی دارد.

 در آمد عکاسان در برخی از کشور ها

در بالا به شما برخی از فرصت های شغلی عکاسان را گفتیم و فهمیدید که حقوق یک عکاس در کشور کانادا چقدر است تا در آمد این کشور ها را با هم مقایسه کنید. اما قبل از اینکه به سراغ در آمد کشور ها برویم باید یک نکه خیلی مهم را به شما بگوییم. برای مهاجرت عکاس در آمد این کشور ها تنها بسته به توانایی استعداد کیفیت کار و خلاقیت است. اگر این ها را نداشته باشید در آمد تان کم می شود  و موفق نمی شوید.

استرالیا: 37 هزاز الی 90 هزار دلار

آمریکا: 40 هزاز الی 90 هزار دلار

انگلیس: 40 هزار الی 60 هزار دلار

فرانسه: 50 هزار الی 80 هزار دلار

کانادا: 30 هزار الی 60 هزار دلار

اتریش: 45 هزار الی 65 هزار دلار

لندن: 50 هزار الی 70دهزار دلار

این ها کشورانی هستند که در آمد آن ها برای زندگی بسیار خوب و مناسب است.

علاوه بر در آمد آینده این کشور ها آینده بسیار خوبی هم برای عکاسان دارد.

 مهارت های مورد نیاز برای عکاسی

برای اینکه بتوانید علاوه بر در خارج از کشور در ایران هم بتوانید عکاس موفقی شوید باید به غیر از استعداد خلاقیت و مهارت به یک سری مهارت های دیگر هم مسلط باشید که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

این مهارت ها برای عکاسی که بخواهد هر جای دنیا کار کند لازم است.

  1.  خلاقیت
  2. مهارت های فنی عکاسی
  3. صبر حوصله و تمرکز
  4. به جزئیات توجه داشته باشد
  5. مهارت های شبکه ای
  6. روحیه کار تیمی

این ها مهارت هایی هستند که یک عکاس باید به آن ها مسلط باشد تا بتواند هر جای دنیا که کار می کند موفق باشد. برای همین اگر عکاس هستید و در کارتان موفق نیستید صد در صد به این مهارت های ضروری مسلط نیستید.

پس یادتان باشد که حتما باید به این مهارت ها مسلط باشید تا در کارتان موفق شوید.

در بالا نکاتی درباره مهاجرت عکاس ها به شما گفتیم. حالا می خواهیم مزایا عکاسی و معایب عکاسی را به شما بگوییم.

 مزایا شرایط مهاجرت عکاسی
  •  آینده خوب
  • در آمد عالی
  • موقعیت های بی نظیر
  • کلاس کاری بالا
  • راحتی کار
 معایب مهاجرت عکاسی
  •  کار های مهاجرت طولانی است

این ها همه مزایا و معایب مهاجرت عکاسی هستند.

ولی معایب آن چیز خیلی جدی نیست و کسی که عاشق این کار باشد تمام زحمت ها و سختی های این کار را تحمل می کند.

حالا می خواهیم در ادامه به چند نکته دیگر که مطمئنا به دردتان می خورد را به شما بگوییم.

پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 چگونه یک عکاس حرفه ای و خبره شویم؟

عکاس

امروزه تمام شغل ها باید مدرک معتبر داشته باشند تا در کارشان موفق شوند. برای همین این موضوع شامل حال عکاسان هم می شود. بگذارید برای راحت تر فهمیدن این مسئله یک مثال ساده بگوییم تا کاملا متوجه این قضیه بشوید. فرض کنید که به پزشک می روید اگر مجوز او را روی دیوار برای طبابت نبینید حس خوبی به شما دست نمی دهد درست است؟ شغل عکاسی هم همین طور است اگر وقتی مشتری وارد آتلیه شما بشود مجوزی از شما نبیند از آن مغازه بیرون می رود.

برای همین باید یک مجوز داشته باشید.

 دلایل داشتن مدرک بین المللی

دلیل داشتن مجوز و مدرک بین المللی به غیر از این مواردی که در بالا گفتیم باعث یک سری اتفاقات می شود که در ادامه به آن کاملا اشاره می کنیم.

  1.  اعتماد مشتری
  2. راهی برای توجیه قیمت های ارائه شده
  3. عکاسان نشان می دهند که به هنر خود اهمیت می دهند.

 مدرک بین المللی را چگونه باید گرفت؟

در بالا به شما گفتیم که مدرک بین المللی برای مهاجرت عکاس به چه دردری می خورد. حالا می خواهیم به شما بگوییم که مدرک بین المللی عکاسی را چگونه و از کجا باید گرفت؟

برای اخذ مدرک بین المللی عکاسی ابتدا باید به سازمان فنی و حرفه ای عکاسی مراجعه کنید و پس از ثبت نام در دوره ها و آزمون های سازمان شرکت کنید و بعد از گذراندن دوره های موفقیت آمیز می توانید مدرک خود را از سازمان دریافت کنید.

 جمع بندی

در مقاله بالا به شما تمام نکات مهاجرت یک عکاس را گفتیم.

امیدواریم که از این مقاله لذت برده باشید و همچنین این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

 

با آتلیه الی استادیو در ارتباط باشید