فیلترهای اینستاگرام گوناگون بوده و هر یک از افراد بنا بر سلیقه و کارایی هر یک از آن ها را انتخاب می نمایند. آیا شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارند مانند سلیبرتی ها عکس های به ظاهر جذابی در رسانه منتظر کنند؟ این افکت ها برای افرادی مناسب است که از ظاهر فعلی خود تقریباً ناراضی بوده و می خواهند تغییری در عکس های خود به وجود بیاورند. با افزایش روزافزون ساخت فیلترهای اینستاگرام، مردم رغبت بیشتر به استفاده از این فیلترها پیدا نموده و روز به روز محبوبیت این افکت ها بیشتر می شود. متفاوت دیدن شدن در این نوع عکس ها، یکی دیگر از عوامل استفاده از آن هاست. تا پایان این مقاله همراه باشید تا چند مورد از محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام را برای شما کاربرد گرامی معرفی نماییم.

ترندترین‌ و محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام

ما در این زیر به برخی از مهم ترین و محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

• فیلتر های اینستاگرام Clarendonihd

شروع محبوب ترین افکت ما با Clarendon است. به جرأت می توان گفت که Clarendon از محبوب ترین فیلترهای اینستاگرام می باشد. عملکرد Clarendon به این صورت است که به سرعت با نقاط اطراف خود هماهنگی ایجاد می نماید. این هماهنگی چگونه است؟ برخی از افراد دوست دارند که وقتی در نقاط تاریک حضور دارند، وضوح تصویر به سمت روشنایی سوق پیدا نکند و بالعکس. این افکت به شما در این امر یاری می رساند که وقتی در تاریکی حضور دارید، وضوح تصویر شما به سمت روشن شدن رنگ سوق پیدا نکند. از Clarendon به عنوان یکی از بهترین فیلترها برای عکاسی حرفه ای غروب خورشید می توان نام برد.

• Glitter

برخی از افکت ها فقط مختص یک جنس هستند و برای جنس دیگر به هیچ وجه پیشنهاد نمی شوند. Glitter مناسب ترین فیلتر جذاب برای بانوان محسوب می شود. اگر جزو بانوانی هستید که دوست دارند همه چیز در عکس براق دیده شود از فیلتر Glitter استفاده نمایید. امروزه در بین بانوان به نمایش گذاشتن رنگ ناخن بیشتر مد شده است. این افکت برای زیباتر و براق دیده شدن ناخن و … بسیار مناسب بوده و رنگ را بسیار زیباتر از نوع حقیقی نشان خواهد داد.

• فیلترهای اینستاگرام از نوع پری دریایی Little mermaid

در برخی از موارد سازندگان فیلترهای اینستاگرام از شخصیت های کارتونی وات دیزنی استفاده می کنند. کودکان و نوجوان با دیدن کارتون به شخصیت های کارتونی علاقه بسیار پیدا می کنند. فیلترهای اینستگرام به نوعی سعی کند تا نوجوانان و کودکان حتی برای یک لحظه در فضایی کاملاً مجازی بتوانند برای لحظه ای مانند آنان باشند. افکت پری دریایی نوعی از این فیلترها محسوب می شود. اگر شما کاربر گرامی دوست دارید تا شبیه پری دریایی بوده و صدای خاصی از خود تولید کنید این فیلتر به شما پیشنهاد می شود.

• فیلترهای اینستاگرام Dreamy Summer

انسان ها سلایق گوناگونی دارند. برخی با داشتن موهای صاف، آرزوی داشتن موهای فر را دارند. برخی با داشتن پوست سفید، دوست دارند در عکس های خود برنزه دیده شوند. اگر دوست دارید تا پوست شما یک دست و برنزه باشد فیلترهای اینستاگرام از نوع Dreamy Summer برای شما بسیار مناسب است. علاوه بر برنزه کردن چهره شما در عکس حالتی رویایی پیدا خواهد کرد.

• فیلتر Lark

برخی از فیلترهای اینستاگرام به هیچ وجه برای گرفتن عکس از چهره مناسب نیستند. افکت لارک نوعی از فیلترهای اینستاگرام است که برای گرفتن عکس از ناهار و شام و … مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، این فیلتر یکی از بهترین فیلترها برای گرفتن عکس از طبیعت می باشد. دلیل مناسب بودن این افکت برای طبیعت، کم کردن قدرت رنگ‌های قرمز و بنفش و سرخ‌آبی و در عوض بیشتر کردن وضوح رنگ هایی مانند آبی و سبز است.

• فیلتر Not So basic

اگر دوست دارید متفاوت دیده شوید فیلترهای اینستاگرام با نام Not So basic می تواند به شما کمک نماید. ویژگی های عکس این افکت اینستاگرامی به این صورت است که به شما رژگونه زده و با حاله ای از رنگ های مختلف، دور چشم شما را تزئین می نماید. پوست شما در این افکت بسیار زیبا و شفاف نشان داده خواهد شد.

• فیلترهای اینستاگرام از نوع Gingham

برخی از ما به فیلم و سریال قدیمی علاقه بسیاری داریم. وضوح تصویر در این نوع فیلم ها برای برخی از افراد بسیار جذاب است. حتی برخی از بازیگران در این وضوح تصویر عکس‌های بسیار جالبی از خود به نمایش می گذارند. به همین دلیل برخی از افراد سعی دارند تا فیلترهایی داشته باشند تا عکس را قدیمی نشان دهد. فیلترهای اینستاگرام با نام Gingham عکس ها را در حالت قدیمی گرفته و ظاهری جالب به عکس می بخشد. این افکت، عکس‌ ها را به رنگ های تیره و تناژ زرد رنگ در آورده و شدت وضوح رنگ را کم می نماید. کشیده شدن خط سفید بر روی عکس، به قدیمی تر دیده شدن عکس کمک می کند.

فیلتر Juno

برخی از بلاگرها و یا افراد عادی دیگر دوست دارند از غذاهای روزمره خود عکس گرفته و در فضای مجازی منتشر نمایند. اگر به دنبال بهترین فیلتر برای گرفتن عکس های خود هستید فیلترهای اینستاگرام با نام Juno بهترین گزینه است. عملکرد این افکت به این صورت است که در ابتدا کنتراست تصویر را بالا برده و جانی جدید به عکس می‌ بخشد. این عملکرد موجب شفاف دیده شدن غذاهای شما شما و رنگ ها گرم را در عکس به خوبی به نمایش می‌ گذارد.

سخن آخر

افکت های گوناگونی برای افراد تولید شده و در دسترس عموم قرار گرفته اند. شما می توانید بسته به نوع کاربرد خود هر یک از آن ها را استفاده نمایید. ما در این مقاله چند مورد از جذاب ترین فیلترهای اینستاگرام را شرح دادیم. تا شاید شما کاربر گرامی بتوانید از بین این ها، افکت مورد علاقه خود را پیدا نمایید.

اگر قصد دارید به افکت های بیشتری دسترسی داشته باشید لازم است تا بر روی علامت استوری ضربه بزنید. سپس ویدیو و عکس موردنظر خود را انتخاب نمایید. سپس بر روی آیکونی به نام Smiley faces ضربه بزنید. شما با این کار به افکت های بیشتری می‌ توانید دسترسی داشته باشید. هدف سایت الی استودیو کمک به شما کاربر گرامی ثبت عکس‌های به روزتر است.