آلبوم عکس عروس، از مهم ترین پارامترها هنگام تماشای عکس می باشد. آلبو‌م های عکاسی از لحاظ جنس و کیفیت و ابعاد بسیار متنوع بوده و از مهم‌ترین آلبو‌م ها، آلبوم عکس عروس است. در این آلبو‌م شیرین ترین رخداد زندگی به نمایش گذاشته می‌شود. با مرور این عکس هاست که خاطرات جانی دوباره می گیرند و لبخند آدمی را شکل می‌دهند.

نیازمندی به آلبوم عکس عروس

عروسی، از مهم ترین روزهای زندگی هر فرد محسوب می شود. برای به ثبت رساندن این روزهای به یاد ماندنی، ‌عکس گرفته می‌ شود. همه افراد در تلاش‌اند تا این عکس‌ ها را به بهترین صورت نگهداری نمایند تا طول عمر بالایی داشته باشد. برای جمع آوری کلی این عکس‌ ها، شما به یک آ‌لبوم نیاز خواهید داشت. آلبومی که علاوه بر ابعاد مناسب، جنس و کیفیت بالایی داشته باشد. از آن جا که آلبوم عکس عروسی، از تنوع بسیار بالایی برخوردار است در همین ر‌استا لازم دانستیم تا چند مدل از بهترین آلبو‌م عروسی را برای شما کاربر گرامی معرفی نماییم.

انواع آلبوم‌ های عکاسی

همان گونه که گفتیم آلبوم‌ های عکاسی از لحاظ طرح ظاهری و اشکال با یک دیگر بسیار متفاوت اند. از جمله این آلبوم‌ ها می توان به فانتری، کلاسیک، روسی و جشن تولد و … اشاره کرد. اگر به طور کلی بخواهیم این آلبوم ها را طبقه بندی کنیم در دو دسته جای خواهند گرفت.

• آلبوم معمولی

منظور از این ‌آلبوم، همان آلبو‌م هایی هستند که به صورت کتابی در آمده اند. که بیشتر ما در خانه های خود از این آلبوم‌ های معمولی داریم و عکس های مهم خود را در داخل آن نگهداری می نماییم. آلبوم‌ های معمولی به صورت دوخته شده، سیمی شده و چسبی تولید شده اند. تعداد صفحات در هر آلبومی می تواند متفاوت باشد.

• آلبوم‌‌ از نوع دیجیتالی

با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام برنامه ها وارد زندگر بشر شده اند. در گوگل استور و برنامه بازار شاهد بیش تر شدن برنامه های کاربردی به صورت روزانه هستیم. آلبوم‌ دیجیتالی، نوع مدرن آلبوم معمولی است. که شما می توانید حتی برخی از این برنامه ها را ارتقاء داده و از امکانات بیش تری استفاده نمایید. این دسته آلبوم ها برای افرادی که عکس‌ های شخصی و محرمانه دارند و نمی خواهند در دید افراد دیگر قرار بگیرد، بسیار مناسب است.

نکات مهم هنگام خرید آلبوم ‌عکس

ما در این زیر به برخی از مهم ترین نکات خرید آلبوم عکس عروس اشاره خواهیم کرد.

• انتخاب نوع

نوع ‌عکس ‌آلبوم، اولین چیزی است که در ابتدای کار به آن باید فکر کرد. ما در بخش قبلی به صورت مختصر آلبوم معمولی و دیجیتالی را توضیح دادیم و مزیت آ‌لبوم دیجیتالی و معمولی را شرح دادیم. شما می‌ توانید بسته به نیاز خود هر یک از آن ها را انتخاب نمایید.

• اندازه آ‌لبو‌م

یکی دیگر از پارامترهای مهم در هنگام انتخاب آلبوم عکس عروس ، دقت به اندازه آن است. امروزه آلبو‌م‌ ها بنا بر سلیقه مشتریان در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. مخصوصا که امروزه خرید آلبو‌م های فانتزی در میان قشر جوانان به نوعی از فرهنگ تبدیل گشته است. شما باید با توجه به عکس‌ چاپ شده خود یکی از این ابعاد را انتخاب نمایید.

• جنس جلد آلبوم عکس عروس

جلد یکی از مهم ترین ترین بخش های یک آلبو‌م در نشان دادن زیبایی منحصر به فرد آن است. همان گونه که می دانید افراد قبل از دیدن عکس ها، حواسشان به طرح و رنگ جلد جلب می شود. هر چه قدر شما کاربر گرامی سلیقه خوبی داشته باشید، به همان میزان، جلدی که انتخاب کرده اید در دید عموم جذاب تر دیده خواهد شد. از نمونه جنس های آلبوم عکس عروس می توان به چرم طبیعی، پارچه، طلق، پی وی سی و چوب و … اشاره کرد. نوع جلد است که تعیین می کند دوام و وزن کالای شما چقدر خواهد بود.

معرفی بهترین و زیباترین آلبوم عکس عروس

ما در این زیر به برخی از زیباترین آلبوم های عکس عروس اشاره خواهیم کرد و ویژگی های ظاهری و وزن و ابعاد آن ها را نام خواهیم برد.

• آلبوم عکس مموری

این آلبوم عکس عروس ، در ابعاد 3*21*23 تولید شده و سایر عکس هایی که می توانید در داخل بخش های گوناگون این آلبو‌م بگذارید 15*10 می باشد. در مورد تعداد عکس ها می توان گفت که شما تا سقف 200 عدد عکس را می توانید در داخل این کالا تعبیه نمایید. در هر صفحه 4 برگ موجود بوده و فرم صحافی به صورت عمودی است.

• آلبو‌م عکس مدل قاب دار ۹.۶

 

ابعاد این آلبوم عکس عروس 8*3*10 بودع و سایز عکس های قابل استفاده 6 * 6 می باشد. شما فقط می توانید 17 عدد عکس‌ داخل این آلبوم بگذارید. جنس جلد از نوع جیر است. بر روی جلد این کالا، قاب عکسی گذاشته شده است که جنس آلومینیومی دارد. دور تا دور این جلد با مخمل مشکی پوشانده شده است. سایز آلبو‌م در حدی است که شما بتوانید در داخل جیب خود گذاشته و به راحتی جا به جا نمایید.

سخن آخر

ما در این مقاله آلبوم عکس عروس را در انواع گوناگون آن شرح دادیم. چند نمونه از زیباترین و مناسب ترین آلبوم‌‌ های عکس‌ عروس را برای شما خواننده گرامی معرفی نمودیم. سلایق افراد با یک دیگر متفاوت است. نمی توان گفت آن چیزی که ما آن را مناسب می دانیم برای شما کاربر گرامی مناسب و دلپسند است یا خیر.

بنابراین شما باید از آلبوم‌‌ های زیادی دیدن نمایید و سعی کنید در این کار وسواس به خرج دهید. به دلیل این که انتخاب درست یه آلبو‌م می تواند جذابیت عکس های شما را دو چندان نماید. رنگ و فرم و حالت و جنس جلد از مهم ترین پارامترها برای انتخاب یک آلبوم عکس عروس مناسب است. الی استودیو یکی از سایت هایی که بهترین نوع آلبوم‌ های عکس‌‌ عروس را برای مشتریان خود معرفی می نماید و چه بهتر که سایتی باشد که محصولات خود را به خوبی به نمایش بگذارد. شما می توانید در این وب سایت به خوبی در مورد ابعاد و جنس این کالا، اطلاعات به دست آورده و آگاهانه خرید کنید.