فیگورگرفتن با اتومبیل و یا همان ژست عکاسی عنوان این مقاله بوده و ما در این مقاله قصد داریم شما را با بی نظیرترین ژست ها آشنا نماییم. پس با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

امروزه با روی کارآمدن صنعت تکنولوژی و ظهور برنامه های ارتباطی پیشرفته، رنگ جدیدی به زندگی هر فردی بخشیده شد. ارتباط به روش سنتی پایان یافت و ورود تکنولوژی عرصه ارتباطات را به کل دگرگون کرد. در گذشته مردم فقط از طریق دید و بازدید از یک دیگر خبر می گرفتند. امروزه تنها با داشتن گوشی هوشمند می توان از تمام نقاط این کره خاکی اطلاعات ارزنده ای کسب کرد.

 

شرح مختصری از فیگورگرفتن با اتومبیل

فیگورگرفتن با اتومبیل ( ژست عکاسی با ماشین) یکی از ژست های عکاسی محبوب بین جوانان و نوجوانان به شمار می رود. در این ژست عکاسی با ماشین بهتر است شما یک اتومبیل قدیمی را انتخاب نمایید. شاید در وهله اول به این فکر کنید که ماشین قدیمی در ایران به سختی پیدا می شود. بیش تر افراد بر این باورند اتومبیل هایی نظیر پراید و غیره ظاهر چندان جالبی به عکس نمی دهد.

درست است که داشتن اتومبیل قدیمی و گران جذابیت ژست و فیگورگرفتن با اتومبیل شما را دو چندان می کند. در ژست عکاسی با ماشین ایده هایی وجود دارد که می توانید ظاهر عکس خود را جذاب نمایید. شما خواننده گرامی می توانید با همین با ماشین های معمولی نیز به جذابیت فیگورگرفتن با اتومبیل خود بیافزایید. امروز برنامه های پیشرفته ای وجود دارد که می توانید به وسیله آن رنگ تصویر موردنظر خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال افکتی طیف رنگ طوسی می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. به دلیل این که رنگ طوسی می تواند ظاهر تصویر فیگورگرفتن با اتومبیل شما را قدیمی نماید. علاوه بر رنگ طوسی، افکتی به رنگ بنفش، ارغوانی و غیره می تواند ظاهر جذابی به تصویر شما بدهد. فیگورگرفتن با اتومبیل تنوع فراوانی دارد و می توان هزاران هزار ژست عکاسی برای یک تصویر خلق کرد ما در ذیل به بررسی چند نمونه خواهیم پرداخت:

فیگور در داخل ماشین

برای فیگورگرفتن با اتومبیل و برای این ژست عکاسی با ماشین به داخل خودرو وارد شده و پشت رول بنشینید. و بدون این که گردن و سرشانه شما خم باشد صاف نشسته و به جلو متمایل شوید. یکی از بهترین چاشنی هایی که می توان به این عکس اضافه نمود، زدن عینک آفتابی مناسب است.

منظور ما در این مقاله از عینک مناسب این است که با فرم فک و صورت شما مناسب باشد. از عکاس بخواهید که از قسمت کناری و پشتی پنجره از شما عکس بگیرد تا ظاهر مناسبی داشته باشد. یکی از ایده های عکاسی دیگری که می توانید برای این ژست عکاسی با ماشین به کار ببرید، گرفتن عکس از رو به روی پنجره جلویی اتومبیل است.

 

اگر دختر هستید بهتر است هر دو پنجره کناری اتومبیل را باز نگه دارید تا نسیم خنکی که می وزد با موهایتان برخورد کرده و حالت اشفتگی در عکس ایجاد نماید. همچنین بهتر است که از دستان خود در این عکس کمک گرفته و تره ای از موهای خود را هنگام برخورد با نسیم بگیرید.

برای این ژست عکاسی با ماشین، آقایان بهتر است در زاویه ای در راستای 30 درجه به سمت پنجره کناری خود متمایل شوند تا آناتومی چهره شان بهتر دیده شود. این ژست بیش تر مناسب اقایانی است که از چهره ای استخوانی برخوردارند.ژست پیشنهادی دیگر ما برای شما خواننده گرامی، عکس گرفتن با حیوان خانگی شماست.

استفاده از حیوانات خانگی

یکی دیگر از ایده ها در رابطه با فیگورگرفتن با اتومبیل، استفاده از حیوانات خانگی می باشد. حیوان های خانگی از جمله سگ، گربه و غیره می توانند ظاهر زیباتری برای ژست عکاسی با ماشین شما بدهند. حیوانات خانگی به دلیل اهلی بودن می توانند به صورتی که شما می خواهید بایستند و یا بنشینند. همین طور که در داخل اتومبیل هستید حیوان خانگی خود را بر روی پاهای خود گذاشته و دستتان را به حالت نوازش مانندی بر روی سرش بکشید، در این ژست برای بانوان بهتر است تا لبخندی به لب های خود بنشانند. 

ایده های بسیاری برای استفاده از ژست عکاسی با ماشین و یا فیگورگرفتن با اتومبیل وجود دارد که یکی دیگر از جذاب ترین آن ها استفاده از سگ یا گربه به صورت ایستاده و در صورت اختیار استفاده از قلاده می باشد. هر دو به صورت ایستاده مانند و به طرفی که مناسب است متمایل شوید. می توانید برای این فیگورگرفتن با چاشنی های دیگری نیز بیافزایید.

 

 

فیگور در خارج از ماشین

یکی از بارزترین و بهترین راه برای فیگورگرفتن با اتومبیل، ژست در خارج از آن  است. ما در این ذیل به بررسی چند مورد  از ژست عکاسی با ماشین خواهیم پرداخت: به عکاس بگویید پشت ماشین به حالت ایستاده مانند و در خودرو را نیز باز بگذارید. سپس 4 متر از اتومبیل خود فاصله بگیرد و از عکاس بخواهید تا در مورد زاویه نشستن شما نظر دهد. از اتومبیل خارج شده و درب اتومبیل را باز بگذارید.

زانوی خود را روی درب گذاشته و در زاویه ای که دوست دارید متمایل شوید. روی کاپوت خودرو نشسته و پاهای خود را تا کرده و در آغوش بگیرید. به جهتی سر خود را متمایل نمایید که زاویه و فضای مناسب تری داشته باشد. اگر از یک ژست به طور مناسب و با ایده های جذابی بهره ببرید ژست شما به همان قدر زیبا خواهد بود.

 

تاثیر طبیعت بر ژست های عکاسی شما

خداوند یگانه 4 نوع فصل را به وجود آورده است. هر کدام از این فصل ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد. از ادم تا خاتم به وسیله خدا به وجود آمده است. هر یک از این آفریده ها به نوبه خود به یاد آورنده حکمت خدا می باشند. فرقی نمی کند که اکنون در کدام فصل هستید و فقط نکته قابل توجه این است که چگونه در عکس های خود از این فصل ها به کار ببرید. بهار، تابستان، پاییز، زمستان، همه این ها می تواند به نوبه خود بهترین فصل برای عکس گرفتن و فیگورگرفتن با اتومبیل باشد.

 

فصل پاییز و فیگور در این فصل

اگر در فصل پاییز این مقاله را می خوانید بهتر است از برگ های پاییزی استفاده نمایید و خودروی خود را بر روی برگ های پاییزی پارک نمایید و ژست خود را انتخاب نمایید و برای فصل بهار و پاییز و زمستان می توان از زیبایی بی نظیر دریا استفاده نمود. اکثر افراد در کنار ساحل ژست های تکراری را انتخاب می نمایند و شما خواننده گرامی سعی نمایید ایده های جذابی را برای ژست های خود به کار ببندید مانند استفاده از بادکنک و …

 

چند نکته قابل توجه در ژست عکاسی

اگر بیش از حد دست و پا چلفتی و استرسی هستید. بهتر است قبل از عکس گرفتن این حالات روانی را کنار بگذارید. افرادی که بیش از حد خجالتی هستند و همواره کمبود اعتماد به نفس دارند در فیگورگرفتن با اتومبیل نیز دچار مشکل خواهند شد. انواع دمنوش ها، قهوه و غیره می تواند تا حدودی استرس شما را رفع نماید.

همان گونه که می دانید عکس گرفتن نیازمند اعتماد به نفس است. سعی کنید در هنگام گرفتن عکس اندکی از خود اعتماد به نفس نشان دهید. در فیگورگرفتن با اتومبیل اگر از اعتماد به نفس خوبی برخوردار نیستید سعی کنید از ژست هایی استفاده نمایید که دوربین به صورت مستقیم به چشمان شما خیره نمی شود. ژست های خیره به افق و دوردست می تواند گزینه مناسبی باشد.

نتیجه گیری

ما تا حدودی توانستیم شما را با انواع فیگورگرفتن با اتومبیل (ژست عکاسی با ماشین) آشنا نماییم. امیدواریم که توانسته باشیم مطالب ارزنده ای را به شما خواننده گرامی هدیه دهیم. از همراهی شما خواننده گرامی سپاس گذاریم و امیدواریم بتوانید بی نظیرترین فیگور را با اتومبیل خود بگیرید.

با ما همراه باشید